FAQ časté dotazy
Prohlédněte si následující otázky a odpovědi. Třeba zde naleznete odpověď na Vaši otázku, než nám zavoláte.
Kam se obrátit mimo ordinační hodiny?
V případě naléhavého zdravotního stavu volejte 155 nebo navštivte nejbližší pohotovostní službu.
Jaké služby nejsou hrazeny pojišťovnou?
Mezi nehrazené výkony patří např. potvrzení pro brigády, posudky, některé očkování nebo výpisy
ze zdravotní dokumentace. Aktuální ceník naleznete v čekárně.
Jak fungují preventivní prohlídky?
Každý registrovaný pacient má nárok na bezplatnou preventivní prohlídku jednou za dva roky.
Termín je třeba si domluvit předem telefonicky, e-mailem nebo online.
Poskytujete i potvrzení pro zaměstnavatele, řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz?
Ano, provádíme pracovnělékařské prohlídky i další administrativní úkony. Je nutné se předem
objednat telefononicky, emailem nebo online. Některé výkony jsou zpoplatněny dle ceníku.
Ošetříte mě i bez objednání?
Ano, ale pouze v akutních případech a podle aktuálních kapacit. Doporučujeme se vždy nejprve
telefonicky domluvit.
Jak se mohu objednat k lékaři?
Objednání je možné telefonicky během ordinačních hodin, emailem nebo online přes náš
rezervační systém. Preferujeme předchozí objednání, abychom minimalizovali čekací dobu.
Berete nové pacienty?
Ano, v tuto chvíli je možné se k nám registrovat jako nový pacient.